Beställningsinformation

Den beställningsinformation, delar vi in i tre rubriker: beställning, betalning och leverans. Har du några frågor efter att ha besökt vår webshop eller läs vår beställningsinformation, sekretesspolicy eller villkor? Vänligen kontakta vår kundtjänst.

Beställning
Du kan beställa genom att välja en produkt eller flera produkter i våra produktkategorier och lägga den till i din varukorg. I de flesta artiklar är tillgängliga alternativ. Artiklar med tillgänglighet: i lager, kan graveras och leveras på vardagar inom 24 till 48 timmar efter din beställning inom Nederländerna. Leveranser till Belgien, Storbrittanien, Sverige, europeiska och världsomspännande destinationer är föremål för en längre leveranstid, men alltid snabb sänding.

Betalning
Som betalningsmetoder vi accepterar Paypal, Payson och (internationell) banköverföring. Ideal, PayPal och Payson (välj banköverföring och avväntar betalningslänk) förse våra kunder med en säker betalningsmetod och största lätthet för betalning.

Leverans
För att skicka varorna använder vi DHL Parcel och PostNL. Efter att ha lagt en produkt eller flera objekt i din varukorg, kan du automatiskt beräkna fraktalternativ och kostnader. Vid beräkning av frakt, kommer du se att din beställning kommer att skickas som (försäkrad) brev post eller paket. Vi även erbjuder en 'upphämning i butik'-lösning på anfrågan i Haarlem, Nederländerna.

Keltum, WMF, Zilverstad och Zwilling barnbesticksets kan skickas som brev paket. Auerhahn och Puresigns barnbesticksets och alle barnsets i presentförpackning gäller på grund av den större storleken leverans som paket. Vi packar din order i en solid brevlådaformat vitt kartong box eller robust transportförpackning med bubbel och fyllmedel.

Powered By OpenCart
Barnbestickset.se © 2017